23/11 Frukost

2 stekta äggvitor med oregano - 30 kcal
Vatten - 0 kcal

Ni måste testa steka ägg med oregano, så sjukt gott!!
Vågen visade 49,5 när jag vaknade, jag är alltså hemma från skolan. -0,3 hg är inte så mycket som jag vill men mer än förra gången, alltid något.
När jag vaknade blev det en runda till solariet, direkt därifrån till coop för att köpa ägg, sen hem igen.
Får väl räkna ihop det senare idag hur mycket jag promenera bort, ska göra mig färdig o kanske baka chocolate chip cookies eller dra direkt till finis.
Imon blir det ingen sovmorgon utan till skolan igen som har öppet hus, so happy...
Vill inte -.-


Kommentarer
Postat av: Ätförfaen

Du är sjukligt smal så att det är fult, förlåt men jag är bara ärlig:/

2012-11-23 @ 13:48:37

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback