Dagens träning och mat.

Jag har precis kommit hem från gymmet där jag var på bandet i kanske 40 minuter men fick skoskav så körde lite intervall på cykeln. Nu är frågan om jag ska på dansträningen som är snart men jag måste ta tag i läxorna men jag har ångest över mina lår och vill träna bort dom så fortsom möjligt. Ändå är jag trött men har fortfarande viljan..
Jag vet inte hur jag ska göra!!
 
Jag tror jag hoppar dansen idag och kör lite egna övingar här hemma.
Det är inte så att jag har lust att skämma ut mig medans jag tränar, så jag tar lite styrka här hemma så kanske det jämnar ut sig. Bara vågen visar minus imorgon!! :(
 
Idag efter lunchen har jag fått i mig:
  • 1 pepparkaka - 32 kcal
  • 0,6 lussekatt - 84 kcal
  • 3 st smörgåsrån - 41 kcal
  • 1 ballerina kaka - 68 kcal
  • 0,4 gurka - 18 kcal
= 243 kcal
 
Och på hela dagen runt 353 kcal, sen har jag ju tränat också så kanske lite mindre.
Mår skit över mina ben..vill att dom ska krympa men dom växer och blir fetare för varje dag och det hänger fett överallt..
Jag vill ta en kniv och bara skära bort allt överflöd, det är inte fint!
Blir så äcklad när jag kollar på mig själv..
Äckelben..
 
Tumblr_lyf10dlazu1qbyo48o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback