Lugnare vatten

Jag är mycket lugnare nu efter ha fått en panikångest attack i skolan och jag har fått i mig något litet nu när jag varit hemma. 
Det blev ingen frukost och till lunch blev det:
 
160g broccoli - 54 kcal
Pepparkakor - +50 kcal  
Ungefär 30g kesella 1% med hallon - 30-40 kcal
 
= ~144 kcal
 
Vågen visade 49,8 kg när jag vägde mig efter ha vilat lite, alltså -0,1 hg, inga stora framsteg men jag har inte heller gått upp så det lugnade mig lite. 
Får se om det blir bättre imorgon, tänkte tvätta mitt ansikte nu och baka lite gott till familjen och pojkvännen.
 

Kommentarer
Postat av: F

Är det fryst eller färsk broccoli du köper? Kokar du den eller hur gör du? :)

2012-11-22 @ 17:22:53

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback