Svar på kommentar!

Okej, det här är rätt roligt asså..Haha, jag fick en kommentar där det stod:
  • "Du är sjukligt smal så att det är fult, förlåt men jag är bara ärlig:/ "
 
Nu kommer det roliga..
Jag har inte en enda bild på den här bloggen där jag är med i bild. Jag har aldrig visat mig och bilderna jag använder har jag tagit från internet och inte på mig själv.
Men tydligen är det någon som kan se hur jag ser ut ändå.
Haha, en del människor är för roliga! ^^
 
Bitch please ;)
Puss på dig!
 
Tumblr_mdsqtywrxn1rp4duqo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Anonym

En fråga jag tänkt på lite:
Jag är 12 år och väger ca 39 kg.Jag äter knappt nåt i skolan(inte för att jag inte vill,utan för att maten
Är äcklig!)Sedan äter jag en liten knäcktmacka till frukost,och oftast mycket till middag. Innan middag är jag vrålhungrig och äter typ som
En elefant.(Jag har vägt 39-40 kg i typ 3 år så kommer knappast gå upp!)
Men frågan till dig alltså: Jag är vrålhungrig efter skolan och äter på en dag MYCKET met än dig.
Jag fattar inte hur du klarar dig igenom en dag utan att typ däcks ihop av trötthet och hunger+ att orka gå ut och gå/träna.
HUR KLARAR DU DIG IGENOM EN DAG + TRÄNING UTAN ATT DÖ AV HUNGER???!

2012-11-23 @ 21:00:01

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback