Illamående..

Fastan gick inte bra idag heller. Började med en sallad som jag blev mätt på..sen 4 hembakta chocolate chip cookies, sen ett äpple, en glass och till sist en pizzaslice..
Det är allt jag kommer äta idag men kalorimässigt är det så jävla sjukt för mycket!
Ska försöka fasta varje dag nu tills jag klarar det!
Jag klarade mig fram till halv 5, sen gick det utför -.-
 
Skärpning!
Mår illa nu och mår inte bra pga vad pojkvännen gjorde mot mig igår..
Usch, är känslor så roliga att leka med?
 
Funderar på att ut och promenera men mina fötter är helt förstörda av mina nuvarande idrottskor..
 
Tumblr_lxpcdgni8a1qi23vmo1_500_large

Kommentarer
Postat av: We're not in wonderland anymore, Alice.

Kakorna ser såååå goda ut!

2013-04-22 @ 09:48:25
URL: http://captivatedminds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback