Nu börjar allvaret!

Nu har jag slängt nästan allt onyttigt här hemma som jag inte får äta!
Behöll lite eftersom jag bor med 3 andra som inte håller med mig med maten men det är bara att undvika det. Gömde massa matvaror som tacochips, marshmallows där jag inte kan se det och jag har förbjudit mig själv att öppan vissa skåp för där finns dåliga saker. Jag får inte mer handla något som har med mat att göra, så det aldrig finns något hemma.
Jag slängde flingor, köttfärs, ris, glass, chokladsås, våfflor, marsipan, strössel, chokladmousse och massa mer!
Jag får bara öppna en låda i frysen och där har jag lagt bär, kalorisnål glass (45 kcal), sparris och lite frusna grönsaker.
Jag har bara EN hylla i skafferiet där jag har mina grejer och det är det ENDA jag får äta!
Som t.ex. finn crisp, naturdiet drinkar, soppor och så ^^

 
Nu jävlar ska jag bli smal!!!
Imorgon ska jag fan klara av att fasta!!!!
Jag klarar det här!
Ska träna hela kvällen ^^
 
Tumblr_mk4vajgshq1rovg37o1_400_largeDb0139d01221493f98b7846_large

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vill också kunna bestämma exakt vad som ska finnas i köket.

2013-04-19 @ 00:02:27
URL: http://h0minem.blogspot.com
Postat av: Michelle

Vad är det för kalorisnål glass? :o

2013-04-19 @ 07:38:17
URL: http://anorexiflicka.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback