1/2 Middag

Det har blivit jättemycket nu efter middagen så jag får verkligen inte väga mig imorgon.Ska upp 9:00-9:30.
Sticka till en grej jag ska vara med på sen direkt till finis. Längtar efter honom så det gör ont.
Hoppas jag går ner lite också medans jag är där eftersom jag håller tillbaka med maten där.
Här hemma vräker jag i mig så fort jag börjar äta.
 
Ska testa göra som jag gör på dagarna, ska vänta till ett visst klockslag innan jag får äta igen!
 
50g sallad - 8 kcal
30g lätt kvarg ica - 16 kcal
0,5 champinjon - 1 kcal
100g kycklingfilé - 90 kcal
30g nachochips - 138 kcal
0,1 gurka - 5 kcal
 
= 258 kcal
 
  • Glass & Banan med tillbehör ~ 200-250 kcal
  • Smörgåsrån ~ 30 kcal
  • Kalkonskinka ~?
Jag vill inte ens tänka på allt..
Känner mig så jäkla fet..
Kan satsa hela mitt liv på att jag har gått upp ännu mer tills imorgon!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback