Dagens träning:

1:a danspasset - -190 kcal
2:a danspasset - -190 kcal
 
= -380 kcal
 
122-380= -258 kcal
 

Vet inte riktigt om jag ska lita på det där för känner mig fet som en kossa och jag skrev in mindre tid än en timmes danspass för man stretchar ju i kanske 10 minuter. Min mage putar fortfarande ut, jag vet dock inte om det är mensmagen som har kommit till nu för det är den veckan nu egentligen..
Men om jag har räknat "rätt" så ligger jag på minus -258 kcal nu!

Och jag hoppas innerligt på ett minus på vågen imorgon!!
Det blev heller inga promenader idag för mina bihålor håller på att döda mig när jag sätter i hälen när jag går..
Får vila upp mig hos finis nu i några dagar, och se till att inte få vinterkräksjukan av hans syster!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback