11/1 Frukost & vikt

Jag tog ett halvt glas vatten imorse, sen ville jag inte ha mer. Känner mig så extremt seg och trött.
Kanske för jag inte har ätit sen onsdags, om jag håller mig till 16:00 idag så har jag hållt mig i 48 timmar..Undrar jag kan hålla mig i 72..
Det kanske blir att det blir kvällsmat ikväll eller något för jag känner att jag knappt orkar gå nu, vill bara ligga ner och inte röra mig eller sitta ner och typ spela sims eller något..
Är verkligen jätteseg..
 
Vågen visade iallafall 46,5 kg nu när jag vägde mig så jag har gått ner -1,1 kg ^^
Glad cheeey!
Dock tänker jag bara på att jag kommer förstöra det nu när det är helg o det är massa skitgrejer här hemma men jag ska försöka välja det kalorisnåla som gurka och morötter och äppelchips. Jag gör dom själv såklart!
 
just-an0ther-scar:

;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback