11/1 Middag

Det blev runt 49 timmar utan mat.
Jag är lite glad att fastan är över men nu är jag väldigt rädd att jag kommer föräta mig och bli värsta ballongen. Dock ska jag jobba imorgon, börjar 16:00 till runt 22:00 och då blir det ingen mat så det blir som en vardag imorgon. 
Sluta äta vid 16:00.
Håller igen rätt mycket ikväll med att äta för mycket och det enda som blir mitt godis är champinjoner, broccoli, gurka, morötter och äppelchips. Tog 2 msk lätt kvarg också från ica = 55 kcal/dl, love it!
Räknar inte med "godiset" nu ikväll, blir stressad för klockan är mycket så ska snart inte äta mer, är riktigt mätt!

94g Wok Classic - 33 kcal
30g champinjoner - 8 kcal
0,1 gurka - 5 kcal
10g hot tacosås - 3 kcal
 
= 51 kcal
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback