28/1 Middag

Idag har det inte varit lika bra. Jag har fått i mig ett knäckebröd från lunchen, nu ikväll åt jag kebabkött, kanske 1 tsk ris och sås till det. 
Nu har jag även ätit hemmagjorda kakor och 2 egengjorda vitlöksbröd ca 10 cm var. 
Jag har sovmorgon imorgon så jag kan sova längre och "bränna" mer. Får väga mig imorgon igen men vet inte om jag vågar, vill inte se den höga siffran.. 
Kommer må sämst men kommer också avstå från mer, ska även jobba imorgon från 16:30-21:00/22:00 och kommer inte äta något då så får hoppas att jag går ner lite under den tiden. 
Är så trött på att känna mig fet..
 
Har sån tur att jag har finis. Att jag kan bo här så ofta jag vill och här hetsäter jag aldrig, småäter aldrig och äter lite åt gången = Viktminskning.
Får se vad vågen står på imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback