Worried..

Jag misstänker att det inte blir någon runda idag..
Snön ställer till det för mycket men vet inte, kanske får ett ryck som jag får ibland och går ut och går iallafall!!
Jag vill inte fortsätta väga vad jag väger bara..så orolig att jag kommer gå upp ännu mer om jag inte skärper mig snart..
Dansen börjar nästa vecka så det kommer bli mer träning från och med nästa vecka och då måste jag även ha skärpt mig med maten!
 
Idag har jag varit liiite bättre med maten, slutade äta vid 15:00 och har inte ätit något sen dess. 
Räknade lite och siffran landade på väldigt mycket högre än vad jag ville..
  • Soppa - MINDRE än 45 kcal
  • Rice crisps - +116 kcal
  • Äpple - 56 kcal
  • O´boy pulver - 74 kcal
  • Vatten - 0 kcal
  • Kolasås - +165 kcal
  • Knäckebröd - 40 kcal
  • Blåbär - 56 kcal
= +552 kcal
 
Ska se om mitt knä orkar dansa sen och göra lite styrketräning så får jag något gjort idag men jag kommer bli huuuur deprimerad som helst om jag inte har gått ner nånting tills imorgon!!
Ska nog ta en 30-40 minutare senare ikväll om jag klär på mig ordentligt..
Imorgon blir det hem till finis men jag ska klara mig på frukosten tills kvällsmaten, annars blir jag besviken på mig själv :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback