Thinkiiiing...

Jag tror jag kommer visa vem jag är. Kanske imorgon, jag vet inte än. Kommer också länka min andra blogg jag använder så ni får en större bild. 
Dock skriver jag bara om vad jag ätit, ångest och såna mer såna saker här så det kommer inte föndras på så sätt. 
Bara att ni vet hur jag ser ut och få se lite mer av mig. 
Idag har jag ätit:
  • Vattenmelon
  • Vindruvor 
  • Vatten med fun light
  • Några gram chips
  • Jordgubbar 
That's it I think. 
Har dansat i 50 minuter också tror jag det var och jag brände ca 125+60+26= -211 kcal 
 
Jag hoppas jag ligger på minus men jag vet inte än, ska kolla upp det snart!
Vad tror ni?..
 
Zumba Wearn_n | via Tumblr

Kommentarer
Postat av: Ingenting någonsin

Åh. Spännande!

2013-07-01 @ 03:29:19
URL: http://vapenbroder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback