Gårdagen:

  • Räkor till middag
  • Hemmagjord jordgubbsglass, vindruvor och friterade pannkaksnystan till efterrätt
  • Jordgubbar, vindruvor, banan och choklad till lördagsgodis
  • Samt Riskaks BBQ grejer
Blev aaaaasmätt och jag ångrar att jag åt så mycket men får hålla igen så mycket jag kan tills vi åker på semester.
Vill inte bli större, har jättemånga biverkningar av mina tabletter också.
Äter fluoxetin för tillfället och dom ställer till för mig..
Hudutslag, trötthet, sömnlöshet m.m.
Räknade ut det till 12.13 biverkningar :(
 
Besviken på mig själv att jag inte sköter maten bättre..
Tycker om mat för mycket!!...
 
Tumblr_lyxsxnq1qx1r3ghfmo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback